09 apr - 14:09 Haaksbergen - aangepast om 14:12

(Advertorial) Haaksbergenaar (22) lanceert internationale webshop met luxe modemerken

Vanuit zijn slaapkamer in Haaksbergen startte de 22-jarige Thijs Wijlens begin dit jaar met The Gentlemen’s Vault, een luxe webshop voor herenmode. Wat begon als een creatieve hobby groeide uit tot een platform met ruim 370 internationale merken, waaronder Gucci, Stone Island, Burberry en Prada.

“Ik wilde iets opbouwen dat verder gaat dan alleen kleding verkopen,” vertelt Thijs. “The Gentlemen’s Vault draait om stijl, persoonlijkheid en mannen die nét dat beetje extra zoeken. Niet via winkelstraten of grote warenhuizen, maar op een plek die aanvoelt als een digitale privéclub.” Thijs runt alles zelf: van inkopen tot marketing en klantenservice. Zijn webshop richt zich niet op snelle verkoop of massa, maar op beleving. “Ik wil iets neerzetten met karakter. Een merk dat niet alleen draait om wat je koopt, maar om hoe je je voelt als je het draagt.” Hoewel de webshop wordt gerund vanuit Haaksbergen, is de focus internationaal. De ambitie? Verdere groei, maar dan op een creatieve en doordachte manier. “Voor mij zit de kracht niet in korting of schreeuwerige campagnes, maar in kwaliteit en uitstraling. Ik wil mensen raken met hoe het eruitziet en hoe het voelt. Een merk dat ergens voor staat.” Zijn doel is helder: van The Gentlemen’s Vault een vaste naam maken in de mannenmode. En dat avontuur begint gewoon vanuit Haaksbergen.

www.thegentlemensvault.nl

https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=G-RPY4R1NFFS window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-RPY4R1NFFS');